مرکز خرید انواع قیمت جامسواکی دندان لمینت سیگنال خانگی شرکتی اداری

مرکز خرید انواع قیمت جامسواکی دندان لمینت سیگنال خانگی شرکتی اداری

jamsvakisignal

امروز جامسواکی و خمیردندان اتوماتیک آدمک را به شما دوستان پیشنهاد میکند. استفاده از جا مسواکی های فانتزی با طرح های کودکانه باعث تشویق کودکان به مسواک زدن می شود. این محصول یک وسیله دوست داشتی برای کودکان خواهد بود. جامسواکی و خمیردندان اتوماتیک آدمک دارای طرح آدمک جنگجو با کلاهی کابوی می باشد که به دو روش اتصال با میخ و اتصال با چسب به دیوار متصل می شود. یک لیوان نیز به صورت معکوس و از طریق آهنربا به بدن این آدمک متصل شده و در موقع نیاز می توانید از لیوان آن نیز استفاده نمایید.پیشنهادات ویژه و تبلیغات محصولاین مورد را بخرید و 90 روز رایگان موسیقی آمازون نامحدود دریافت کنید. پس از خرید ، ایمیلی با اطلاعات بیشتر دریافت خواهید کرد. شرایط و ضوابط اعمال می شود. بیشتر بدانید.آمازون بیزینس: برای قیمت های اختصاصی تجارت ، تخفیف های کمی و فاکتورهای مالیات بر ارزش افزوده قابل بارگیری. یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنیدهنگام تأیید ، یک گیفت کارت دریافت کنید. نماینده 21.9٪ APR (متغیر). اعتبار ارائه شده توسط Ltd ، فقط بیش از 18 سال ، مشروط به وضعیت. شرایط اعمال می شود بیشتر بدانیددو دست آدمک امکان نگه داری دو مسواک را دارد. خمیر دندان نیز روی سر آدمک نصب شده و بدون نیاز به فشردن بدنه خمیر دندان و به صورت اتوماتیک خمیر دندان روی مسواک پمپ می شود.شما میتوانید برای اطلاع از قیمت جا مسواکی دیواری را در فروشگاه اندلان جستجو نمایید اما باید بدانید درون جعبه جا مسواکی یک پد آبی رنگ قرار داد که دارای چسبندگی بسیار زیادی بوده و گیره دیواری روی پد چسبانده شده ، شما باید پد را روی دیوار چسبانده و جامسواکی را روی گیره دیواری قرار دهید. قبل از چسباندن پد روی دیوار حتما با یک دستمال تمیز سطح دیوار مورد نظر را خوب تمیز کنید تا پد به خوبی رو دیوار بچسبد.

 

اجازه دهید مسواک خشک شود:


باکتری هایی که باعث بیماری های لثه می شوند غیرهوازی هستند. غیر هوازی به این معنی که این باکتری ها در محیط های کم اکسیژن زندگی می کنند. در نتیجه برای از بین بردن این باکتری ها می توان آنها را در معرض هوا قرار داد. با این حرکت ساده که اجازه دهید مسواک بعد از مسواک زدن خشک شود بسیاری از باکتری ها از بین خواهند رفتدر بین اصول نگهداری و نظافت مسواک اصل قرار دادن مسواک به شکل عمودی (برس به سمت بالا و دسته به سمت پایین) بعد از استفاده بسیار حائز اهمیت است. این کار باعث می شود آب راحت تر از برس خارج شده و آب و تمام ذرات در قسمت انتهایی دسته جمع شوند. همچنین ممکن است متوجه شده باشید که در کف ظرف هایی که راهی برای خروج آب ندارند لایه ای کثیف تشکیل شده است و قطعا نمی خواهید برس مسواک در تماس با آن قسمت بوده و باعث جذب باکتری ها و قارچ ها شود.بهترین جامسواکی، جامسواکی است که مسواک را به صورت ایستاده نگه می دارد، تهویه مناسبی دارد و به گونه ای ساخته شده است که مسواک ها در تماس با همدیگر نباشند تا آلودگی انتقال پیدا نکند. 

 

قیمت جا مسواکی ضد میکروب

 

 تلگراف اتوماتیک با پمپ خلاuum مقدار مشخصی از خمیردندان را که نیاز دارید خارج کنید. بدون زباله ، بهداشتی ترکیفیت بالا: توزیع کننده خمیردندان اتوماتیک با کیفیت بالا - بسیار راحت ، بدون اتلاف خمیر دندان. کیت نگهدارنده مسواک ضد گرد و غبار بهداشتی با روکش ، مسواک را از آلودگی هوا حفظ می کند و کپک نمی زنددکمه اکسترودر دوتایی و دکمه توزیع کننده دوتایی. در مقایسه با سایر محصولات ، دستگاه خمیردندان ما دارای اکسترودر دوتایی است که یک فشار دهنده خمیر دندان دو ترکیبی است ، می تواند به شما کمک کند از خمیردندان صبحگاهی و خمیر دندان شب جدا استفاده کنید. دوستداران یا بزرگسالان و کودک به طور جداگانه ، راحت ، بهداشت و بهداشت استفاده می شود ، لوازم بهداشتی منحصر به فرد با کیفیت بالا است.ضمانت رضایت خاطر: اگر شما خوشحال نیستید ، ما نیز خوشحال نیستیم. هر نگهدارنده مسواک با هیچ تضمینی برای بازپرداخت پول بدون پرسش و همچنین یک معامله برجسته پشتیبانی می شود ، دستگاه خودکار خمیر دندان خود را بخرید و از یک خرید بدون خطر بهره مند شوید

 

 

 

وسایل حمام خود را در یک مکان منظم و زیبا سازماندهی کنید.
 راحتی: محصول مجهز به تلگراف خمیر دندان است ، طراحی سوراخ فیلتر ، تخلیه سریع ، مقیاس را حفظ نکنید ، از کپک زدن جلوگیری کنید. بدون نیاز به سوراخ های سوراخ: این محصول بدون هیچ برچسب ردیابی ، سیستم تعلیق نوع مکش دیواری متصل شده است ، بدون محافظت از دیوار ، از دیوار محافظت کنید ، فضای حمام خود را ذخیره کنید
ACK قفسه نگهداری چندگانه: با استفاده از این نگهدارنده مسواک می توانید مسواک ، خمیردندان ، ریش تراش ، پاک کننده صورت ، شانه ، موبر ابرو قرار دهید ، دستشویی را تمیز نگه دارید.
P بسته بندی شامل: برچسب مسواک X 1 برچسب چسب

 

 

 

 

 

 

 

جا مسواکی سفید شیک اسب شاخ دار 2021 

 

هنگام مسواک زدن ، به کودکان خود یک خرما جادویی با یک شاخ اختصاص دهید!

برای تغییر مسواک ، اینجا را کلیک کنید!

طراح: سوفی

اطلاعاتابعاد: 5 9 9.5 18 18.5 سانتی مترساخته شده از: پلاستیکجزئیات: 1 مسواک سفید ارائه شده است 

 

 

 

توضیحات
جامسواکی و خمیردندان اتوماتیک آدمک

برند: WARRIORS
مدل: آدمک جنگجو
جنس بدنه: پلاستیک
ابعاد: 20 در 17 سانتی متر
طراحی فانتزی و کودکانه
دارای سیستم خمیر ریز اتوماتیک
دارای 2 جا مسواکی و 1 جای خمیردندان
جلوگیری از انتقال آلودگی سطوح به مسواک
امکان جدا شدن قطعات
شستشوی آسان
دارای لیوان معکوس آهنربایی
دارای رنگ بندی متنوع و زیبا
به همراه پد مخصوص برای نصب آسان به دیوار
صرفه جویی در مصرف خمیردندان
دارای پکیجینگ

شما میتوانید این محصول خاص و فانتزی را با قیمت مناسب از آرسا کالا تهیه کنید.
در صورتی که تعداد درخواستی شما بیشتر از موجودی سایت میباشد، با پشتیبانی آرسا کالا تماس بگیرید.
عکس ها ی اسلایدر، عکس واقعی از محصول هستند که توسط گروه آرسا کالا تهیه شده است.

 

 

جا مسواکی فانتزی مرجع سازنده چینی مروارید طرح عروسکی جذاب تو دل برو

 

خرید جا مسواکی فانتزی مرجع سازنده چینی مروارید طرح عروسکی جذاب تو دل بروقیمت جا مسواکی در کرج 17 هفده مدل جا مسواکی لیوانی درجه یک مقاوم روشویی 2021 جامسواکی که بطور اتفاقی عتیقه گران قیمت از آب در آمد تصاویر جا مسواکی خمیر دندانی طرح جامدادی خرید جا مسواک و خمیردندان دیواری با قیمت سی تومان  دسته بندی : ست سرویس بهداشتی فروشندهفروشگاه اینترنتی محصولات تاپناموجودمتاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست یا از طرف فروشنده غیرفعال شده است. شما می توانید از لیست کالاهای مشابه ، کالای مورد نظر خود را از سایر فروشندگان بیابید.

 

جامسواکی مدل رویال از شرکت چینی مروارید

جامسواکی
نام تجارتی چینی مروارید
شماره فنی 20-27-27
ISIC 2520
CPC 36940
واحد شمارش عدد
مدل رویال
مرجع سازنده چینی مروارید
تأمین کنندگان جامسواکی مدل رویال از شرکت چینی مروارید

  

 

 

ضدعفونی کننده و تمیز کننده نگهدارنده مسواک UV

مسواک قابل حمل اشعه ماورا بنفش جعبه تمیز کردن مسواک سفر مسواک مجموعه ای برای بهداشت دهان و دندان بهداشت دندان و تمیز کردن مسواک خانوادگی همراه با یک جعبه هدیه رایگان و زیبا. اندازه دو سایز برای اندازه مردان. " استفاده کنید. لطفاً بلافاصله آن را به Cult گزارش دهید.دستوالعمل استفاده :1 . برای افزایش عمر باطری ، لطفا باطری را 6 ساعت هنگام اولین استفاده با کابل داخل بسته بندی شارژ کنید ، باید دکمه آن را فشار دهید تا دستگاه شارژ گردد .2. کاغذی که روی صفحه پشتی دستگاه چسبیده است را بطرف پایین پاره کنید .دستگاه را می توانید روی دیوار های مسطح ، شیشه آیینه و یا کابینت های سرویس بهداشتی بچسبانید ، کمی فشار دهید تا کاملا بچسبد .غیر از چسباندن شما می توانید از طریق سوراخ کردن حفره ای روی دیوار ، دستگاه را نصب کنید ، پیچ در بسته بندی محصول موجود است.5. دستگاه را در دمای 0 تا 40 درجه سانتی گراد نگهداری کنید .

هنگامی که به دستگاه نزدیک می شوید ( یک متری دستگاه می رسید ) نور سیگنال روشن می گردد بعد از دور شدن از دستگاه ( بیش از یک تا دو متر ) نور سیگنال خاموش شده و نور یووی آبی داخل دستگاه بعد از دو دقیقه از خاموش شدن نور سیگنال دستگاه ، به مدت هشت تا ده ثانیه روشن می گردد و مسواک ها و تیغه اصلاح را خشک و استیریل می کند .بعد از دور شدن از دستگاه و خاموش شدن نور سیگنال شما با ایستادن به فاصله بیش از دو متری از دستگاه بعد از دو دقیقه می توانید روند استریزه کردن مسواک ها را مشاهده کنید.

تا زمانی که دوباره به دستگاه نزدیک نشده باشید و نور سیگنال روشن نگردد هر دو ساعت یکبار نور یووی دستگاه روشن می شود برای دیدن آن می توانید یک دوربین روبروی دستگاه تنظیم کنید چراغ سرویس بهداشتی را خاموش کنید و محل را ترک کنید اطمینان حاصل کنید که هیچ کس از سرویس بهداشتی دوباره استفاده نخواهد کرد بعد از دو ساعت و نیم شما می توانید دوربین خود را چک کنید . به طوری که کارتها به راحتی از هم جدا می شوند و صاف ترین و تمیزترین لبه های کارت ویزیت قابل چاپ را پشت سر می گذارند.ضدعفونی کننده و تمیز کننده نگهدارنده مسواک UV ، خرید جا مسواکی دیواری  مسواک قابل حمل اشعه ماورا بنفش جعبه تمیز کردن مسواک سفر مسواک مجموعه ای برای بهداشت دهان و دندان بهداشت دندان و تمیز کردن مسواک خانوادگیضدعفونی کننده و تمیز کننده نگهدارنده مسواک UV ، مسواک قابل حمل اشعه ماورا بنفش جعبه تمیز کردن مسواک سفر مسواک مجموعه ای برای بهداشت دهان و دندان بهداشت دندان و تمیز کردن مسواک خانوادگی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: jamsvakisignal ? تاريخ: شنبه 5 دی 1399برچسب:جا مسواکی فانتزی مرجع سازنده چینی , ? موضوع: <-CategoryName-> ?